tisdag 2 juni 2009

Hoppsan Kerstin. Jag suger på att blogga.
Det händer ju ingenting i mitt liv så varför blogga?
Igår var det mysigt, båt med robin, amanda & david. myspys. blev tömd på blod också, det va ju mindre kul, uschamejjen.
Just idag har det inte hänt mycket, Amanda kom hit & lite senare Josse & Rickie, vi kollade lite mtv innan vi drog till wallinders sen casablanca för att hitta film ;D
Quarantine & Twilight , den första va läskig & hade dåligt slut, Twilight är ju det bästa som finns så att (: ÄLSKA EDWARD. en sån kille vill jag haaa.. ge mig.
Snälla ge mig ett jobb.
Orka.

Resten utav mitt liv suger just nu (:
Imorn ska ja dra upp till sjukhuset & hälsa på lillebror! Blir nog där ett tag.

1 kommentar:

  1. jo, du måste blogga så jag har någonting att läsa! :D haha.

    SvaraRadera