söndag 21 juni 2009

Söndag söndag söndag..

Fredag
Nu ska vi se, midsommarafton i fredags, började väl sisådär med missförstånd & alkohol sen när det löst sig blev det att dra till Göran, dricka, tårta & så gjorde susen för alla tror jag ;D jääävlar. Det va mycket trevligt i alla fall, dock när klockan va tre? typ, så skulle vi GÅ hem, vi gick världens omväg för att bengt skulle ta följe med oss & det ööööösregnade ute, jag har aldrig vart ute när det har regnat såmycket förr, SERIÖST. hahaha.. jag & ulle blev som barn på nytt & hoppade i varenda vattenpöl vi såg. Jisses.
I alla fall så bestämde sig Bengt för att följa med oss hem så vi gick hela vägen i onödan -.- ........

Lördag;
Vaknade runt två, bakis som aldrig förr -.- sov på soffan ett tag på morgonen också. HAHA! Det blev gamla filmer, pizza & slappt ända fram till kvällningen, då bar det av till sunne! en liten roadtrip för en cola & en kokt korv + en överkörd fågel... HAHAHA. jisses.

Söndag;
Vaknade elva, pigg som en mört! Pappsen kom förbi en sväng med massa mojjs till scootern, trevligt att se dig farsgubben! :D Jag & Ulle bestämde oss för att ta ett dopp i poolen, det var inte det skönaste kan jag lova men vi doppade hela oss!
Sen blev det stek & snack innan det bar av till Munkfors för att släppa av Hampe & äta på Majas! Mums i magen, jääävlar vilken tallrik.
Efter det blev det hem, kollade på någon läskig dokumentär om siamestvillingar :O det var seriöst två huvuden på en kropp, så jävla fränt. Dom hade körkort & allting.
Mysig dag med Ulle, det gilla jag.

Nu emot kvällningen kom Ola & Johan förbi meden varsin pizza som de avnjöt på terassen här & efter det svängde Jesper & Tim förbi. Dom kastade mig i poolen med kläderna på & åkte hem, typ. TERRORRISTERRR !!! ni ska få ni. SVINKALLT. 3 gånger åkte jag i, fifan.
Nu sitter jag här i morgonrock & är sugen på coca cola.
Kyss mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar