torsdag 25 juni 2009

Torsdag.
Vaknade utav att det var ljust, jag hörde bilar & dunder utanför så jag gissade på att klockan kanske va 11 eller något. Kollar på mobilen & det visade 06.00 !! Baaah. Tvingade mig själv att somna om & vaknade sedan runt 10.00 & gick upp.
Efter ett tag kom Nicko förbi en sväng & så kom Emma en stund senare, det blev stan en snabbis, köpa system åt småbarnen sen drog Nicko & Hammar hemmåt.
Jag & Emma packade ner lite saker & drog till stan, satte oss vid pråmen & fetade oss med en hel grillad kyckling & 1kg potatissallad.
Mums i magen!

Efter det blev det 3 kulor glass, stora som fan :D haha, vi slog oss ner på gräsmattan vid Timmys & efter ett tag kom Markus också. Babblade massa skit tills Amanda kom & då gick hon & jag in på Royal för att prata med Ayan ;D
Får se vad som händer nu ;)

Det blev att cykla hemmåt efter det, mötte Daniel i dörren som gensat bjöd på ett glas Passionsfrukt ! Mycket gott, jag var ganska uttorkad.
Nu blir det att bli hämtad utav Nicko & Malm & återigen bege sig till systemet -.-
Härligt att vara uttnyttjad.
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar