söndag 28 juni 2009

Söndag

Det kokar i min lägenhet tror jag, jisses vad varmt det är!
Buddah kan inte ens sova i bomullen längre, han ligger i röret & sover. HAHA..

Lördagen började kl. 08.15 , då var det dags att stiga upp, Sunnes Vattenland väntade :p Jävligt kul var det, även om jag höll på att slå ihjäl mig när jag flög ur ringar & fick folk över mig i Mammuten :p Jisses.
Efter att vi var klara med badandet, blev det att dra & kolla en snabbis på hästhoppning, jävlar vilka höjder, kan inte tänka mig att jag har hoppat sådär högt en gång i tiden :p Vore fan kul att testa igen!

När jag kom hem blev det att slänga sig in i duschen & dra till Emma, hon bjöd på grillat, mums! Sen vidare till stan & hoppa på bussen med en gång.
Det blev det, lite för mycket utav det goda, men jag hade roligt som fan (: lite segt i början kanske men... haha, tiden gick jävla fort också, för när ja va hemm va klockan halv 4 ;o hur kunde detta gå till?
Vi firade i alla fall Robert, eller något i den stilen (:
Jag, Natha, Emma, Josse, Robert, Krille, Sandra, Peter, Högga..
Tack för en kul kväll!

Idag var det ju mindre roligt att stiga upp, åka iväg till Ridhuset med Dowan för att löshoppa henne.. Puh va varmt det va, det rann om oss! Men hon var duktig, hästen har ingen koll på sina ben men tillslut fattade hon vinkeln :P
Nu är jag hemma, har gjort mig en tonfisk sallad & ska snart iväg med Johan till Bergvik för att han ska handla lite (:
Ikväll blir det film, ensam eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar