onsdag 17 juni 2009

Idag, onsdag, skratt har förgyllt denna dag.

Dagens kommentar;
Anette - Alexandra röker du så att du har en tändare på dig?
Allex - Haha, Nej?
Anette - Och varför gör du inte det då?! JAG HÅLLER PÅ ATT DÖ HÄR.
Allex - Ehm...


Det var ju såhär, Niklas Johansson skulle med & rida idag (: Jag på Duchesse & han på Dowan. Det gick bra, vi drog iväg till stranden, hade med oss matsäck & badade med hästarna, solade oss själva & mådde gott. Det enda missödet som hände där var att Chesse tyckte att hon fick gå fast nedre staket-tråden fortfarande var stängd så hon töjde ut den äääända tills den spratt iväg o SNÄRTA till mig på arslet, jääävlar vilket märke jag har.
i alla fall..
Vi red hemmåt igen & när vi kommer till sista fältet innan vi är hemma, sa jag "trav" & börjar sedan trava.. kollar lite snett bakom mig efter vart Nicko & Dowan har tagit vägen... HHAHAHHAHAHAH. då har det bärt av i galopp & han är påväg emot andra sidan fältet. Jag trodde seriöst att jag skulle DÖ av skratt, kunde knappt sitta kvar på min häst, jääävlar vad jag garvade. Niklas Johansson på en galopperande GALOPPHÄST med armarna överallt & vrålar som en brunstig ko... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Seriöst, jag skrattade heeela vägen hem till stallet & han va svinsur, frågade hästen va i helvete hon gjorde så för & sa att jag va en dålig instruktör som inte lärt honom hur man stannade hästen, för den lyssnade inte. HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA.
Det förgyllde min dag.

När vi kom hem blev det att dra & möta JK, sitta på bryggan vid Museét, drack lite öl & snackade skit, JK lurade allt & alla att han satt där ensam när de ringde & de uttryckte sig t.ex. som "du är en patetisk alkholist, om du sitter där ensam" HAHAHAHAHA. Söt.
Sen blev det till Mitticity, handla en gul lök, paprika & creme fraiche! För hemma blev det Allex's Korvgryta m. Makaronisar - UNDERBART GOTT ! Tror jag åt för tre dagar. Sen läste jag ut min bok - Emanuel, hat & kärlek medans Nicko kollade på Matrix. Sen blev det en tur till Statoil, innan det tankade vi & Nicko hällde bensin över hela min han så jag tryckte ner den i munnen på honom (:
Underbart kul dag.
Värd att skriva ner.
Ni ser, bloggkungen är tillbaka!
Det behövs bara lite händelser i bloggkungens otroligt kungliga liv.
Kyss mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar