onsdag 24 juni 2009

Onsdag onsdag..
Blev upphämtad utav Malin vid 10.45 , hon hade sytt 5 stygn i munnen & kunde inte prata, hahahaha.. lite kul var det men synd om stackarn.
Vi drog hem till henne, satte träns på hästarna, slängde oss upp & iväg.
Mina skavsår på rumpan tyckte inte att det var skönt med en barbacka idag igen, ett par björn borg & shorts hjälpte inte så mycket :p
Det blev en lugnare tur idag, inga träsk & vilda farter. Mys pys.

Nu var det tänkt att jag skulle till molkom, fiska & grilla med girlsen, men jag vettifan, dom är hos linda & jag kan inte dirrekt GÅ dit från busshållsplatsen -.-
Så vi får se vad som händer, åker jag inte så har Johan paxat mig, det kan ju bli intressant att se vad som händer då! Men ja vill hemskt gärna till dom, så nu ska jag försöka lösa detta.

För övrigt undrar jag, vart tar alla vägen eller vart ÄR alla?
Förr kryllade det av vänner & man gjorde saker hela tiden, nu
är allting dött, även fast folk inte har något liv så är dom ändå helt väck.
Men men.. Skulle vara kul att ha en sån där bästa vän som man delar allt med igen, precis som för något år sedan..

life sucks.
just nu längtar jag bara till stockholmsresan! ge mig vecka 29.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar