onsdag 29 april 2009

kortfattad dag, orkar inte skriva idag jag vill sova.
Mötte Åse , tog bussen till stallet fixade med alla stallgöra innan vi gick & mötte Linda med pållarna i varsitt KOPPEL. hahaha..
Det blev en ridtur, jag på Dowan bråkandes som vanligt, Åse på Freyr som idag hade bett i tränslet ;) & Linda på Saal som det gick galant på :) uh va stolt ja är.
Det blev att rida till sjön, badade lite halvt med Dowan, hon gick ner i vattnet, jag är mäkta imponerad ! hahaha. Sen blev det att rida hemmåt & det blev gallop!

Efter stallet fick vi skjuss med Ingela som kom i perfekt timing innan bussen & jag drog hem & duschade & åt mat innan jag drog till Linda, där blev det Wii med Johanna & lite senare kom även Malm & Nicko förbi. Då åkte vi till Molkom för att hämta rakapparaten & nu har inte dessa två killar ett enda hårstrå kvar på huvudet! Uh så besviken jag är , men kul var det.
Vi får inte glömma att jag & linda lekte med PetShops & My little Ponnys också.
Åse kom även förbi hos Linda med öl leverans & hon åkte sen med oss hemmåt.
Thats all ! Imorn blir det lite fylla tror jag :)
So long suckers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar