söndag 12 april 2009

Hejhopp dessa påskdagar... jaaa vart ska vi börja nu då, torsdag var det fylla, fredag var det nyktert party hos peter sen scoore & så var det lördag & baginboxen stog redo för mig & Amanda. Jag började dagen med att åka till mamma & säga grattis & äta tacos, mums.
Sen blev det att bli hämtad av Johan, åka dirrekt till Nathalie & där satte partyt igång. & på mig finns det ju inget stopp, så efter ett tag va vinet slut & vi styrde våra näsor emot nöjjes! Ganska trevligt kan man säga, med både FINGERdans, fylla, bråk & skratt. Blev aggro där ett tag, hahaha, tröööjan!
Hmm, sen blev det för Amanda & Krysmynta att bli hämtade av Peter & Viktor & nån Frukt på herrhagen? o vi styrde våra näsor emot Peter's place & där vaknade jag imorse.

Det blev en tur emot herrhagen där Johan & Emma fanns, min röst va helt totalt borta men efter pizza & tio liter vatten så kom den sakta men säkert tillbaka. Sitta i solen blev det också, innan vi trippa till CCC & jag blev hämtad av Simon & Malin. Blev en ridtur på Moran & Dowan till sjön där vi släpte hästarna i hagarna & satt i solen med fika & mös! Även Simon & Midori va med, underbart goa bebis vovven, du va min favorit tills du puttade in mig i ett jävla träd. Hahahah, jävlar va dom skratta.
Vi red hem med galna hästar & en hund springandes överallt, sen blev det hem till Malin där vi åt Pommes, Fläskfilé & bearnaisesås ! mummmmms. sen blev det hem , duschen & en cykeltur på Räserhojen till stan där jag mötte Amanda, Natha, Cissi & Jossan!
Hem till Natha & resten är hemligt ^^ säger bara framstjärt & fjorton suger.

det va allt, imorn blir det shopping för fulla muggar , sen babysitting på mina babysyskon.
Kom & hälsa på vettja.

1 kommentar: