torsdag 23 april 2009

Trött trött trött.. Sovit två timmar inatt, blev kvar hos Peter igår efter film & så, min så kallade skjuss Rickie åkte ju hem utan mig :@ haha va fan.
Vi drog in med 11.30 bussen, han till jobbet & jag hem till mig innan min buss till stallet gick 12.45 , satt o dingla med benen till 12.40 då kom ja på att ja skulle bre mackor, klä på mig, säga hejdå till folk på datorn & kuta ner till bussen. Puh.. Men jag hann såklart, så det blev stallet, ingen ridning idag, det hann ja inte.. klyftig som jag är tänkte ja ta 13.42 bussen hem igen & jag kom till stallet 12.15 :O Men det fixade turbo Allex vetni, 3 nya höpåsar, Nytt vatten i hinkarna, mocka bajs, fylla på mat i krubba, göra ny mat i burkar, fixa hö i boxen & ta in hästskrället ! & ja hann med bussen. jaa borde få pris. Det är 20 minuter vi pratar om att ja hann detta på :)

Whatever, hem blev det, dusch & fix innan Natha kom till mig & vi drog upp på taket, där det va så varmt att man kunde sitta i linne :D Älska värmen & solen! Efter ett tag kom även Jk & Amanda upp & vi dunkade lite gammal musik & väntade på att Berggren skulle komma så vi kunde åka till Wallinders & handla grillmat ! Jag, Amanda & Natha skulle dela på maten & jag var så övertygad om att det inte skulle räcka men när ja kom hem märkte ja att vi satt där med 1 kilo potatissallad, tre kotletter, en stor flintastek & 10 korvar :) HAHAHAHA.. så det räckte gott & väl kan jag lova! & skitgott var det även om grillning slutade inomhus då GrillSven på balkongen inte tål blåsigt väder så han va seg idag :)
Så det blev mat & dricka för Mig, Amanda, Natha, Anna, JK & Bergren & sen blev det mest musik, dricka & sitsnack. Var planerat att vi skulle BADA också, men vi sket i det.. Smart val kanske..
Så drog alla helt plötsligt & jag & Natha hamnade framför tv;n där det va en intressant dokumentär, Tjock- och stolt ! hahahahaha, ursch.
Nu ligger jag nerbäddad i min säng & funderar starkt på att sova.
That's all.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar