torsdag 9 april 2009

Hmm, torsdag. Vaknade runt 10.30 lät som om det var fint väder ute & det var jätte ljust i mitt rum så jag skuttade upp för att kolla ut & det var halv molnigt.. Men nu har det fina vädret försvunnit & jag tackar gärna nej till regnet som ser ut att smyga sig på..

Det blir att göra sig iordning, troligtvis möta emma först, eftersom hon är vaknen nu & ingen amandis har hört av sig ännu, så hon sussar väl sött ^^ Efter det ska vi även möta henne & det blir lite shopping på stan med brudarna! Klockan 4 bär det av till Ulvsby för mig, har Dutchess idag, tror jag ska ta mig en barbacka tur ifall det inte regnar det vill säga, för då är det inte så skönt att sitta på en glidig häst & försöka hålla sig kvar.

Efter det vet jag inte riktigt vad som händer, men jag är sugen på att hitta på något.
Är du en frivillig vän , så hör av dig ;)
Amanda, jag måste prata med dig också! så när du läser detta, så påminner du mig om att jag har något mycket viktigt att berätta för dig! HAHA.. kanske inte viktigt men kul ^^
Det va allt för nu.

det är så logiskt alla fattar utom du, du har inte en aning..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar