fredag 10 april 2009

Japp , vad ska jag säga. Fettttt med festande igår, så den bakfyllan jag vaknade upp med imorse var självmordsbenägen! Jag pallrade mig ner till busshållsplatsen där Toll & Matte kom förbi, kläckte den första kommentaren "du ser inte så fräsch ut idag" HAHA. Det var jag inte heller kan jag lova. Emmsing var med till stallet, Dowan skötte sig perfekt idag, det blev en barbacka tur för oss. Hahahaha, har aldrig sett en så ängslig människa som Emma när jag skulle hoppa upp, "snäääälla kan du inte ta sadell.. ååååh snälla då?" hhahahaha. kulkul, jag mådde betydligt bättre efter att ha fårr hållt igång lite, så hem med bussen & stiga av vid världens bästa farmor. Hon hade underbart god påskmiddag till mig & jag vräkte som aset eftersom jag var TOM efter gårdagen. Berit var där också, farmors kusin, hon är såååå förbannat rolig så det finns inte..
"Min kompis hette Alexandra.. & så bytte hon till något konstigt på V.. nu för tiden vet ja inte vad hon heter." HAHAHAHAHA.

Efter det blev det promenad med voffsingarna, hem, duschen & fixXXxa mig innan Amanda anlände dirrektimporterad från Väse! Det blev fix med presenter, HAHAH så jävla snyggt & sen blev det att kila iväg till Peter som fyller 20 idag :D grattisgrattisgrattis.
Det blev att va där ett tag, sen drog vi in till stan vid tolv? Det blev en sväng till scoore & sen subway & Donken.. Där blev det nästan krig, vi STOCKHOLMARE & KARLSTADBOR emellan :)
HAHA.. & jag i mitten "kan vi inte bara lägga ner samtalet innan det blir riktigt bråk?" & Viktor svarar bestämt "nej. det är kul." HAH, stolle. Sen blev det hem vid tre, guuuuuuuuud va skänt att vakna utan bakfylla imorn då, suckeeeeeeeers!
Det var allt, ja tror det blev lite.

För övrigt, Som man behandlar andra blir man behandlad själv, HOST. du skulle bara veta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar