tisdag 21 april 2009

Jisses vilken natt, la oss väl för att sova runt halv fem, jag & ulle, peppis var inte ett dugg trött så hon drog igång lejonkungen i vardagsrummet, hahahaha..
& vi kunde ju såklart inte heller sova utan låg & diskutera allt mellan himmel & jord. Tillslut kollade ulle på klockan för det började bli sådär panikljust ute & då var klockan 05.20 så vi fnittra i tio minuter till innan vi slockna.

Det har vart så himla mysigt att ha både Ulle & Peppis här, mina små inneboende! Tack för att ni hållit mig sällskap, fick nästan lite ångest när ni åkte. Speciellt efter den fucking jävla kuk filmen vi såg på igår, jag kan inte ens tvätta bort mitt smink. helvete.

Men idag då , blev det lite "pssschh pssschhh" bil & IKEA , redan vid halv tolv :O snacka om att ja inte var pigg när ja gick in i duschen. Efter det blev det lite Kebab & sen hem till my place igen. Efter ett tag kom emmma in på ett brutalt sätt, så brutalt att jag så mitt hjärta hoppa ner i trosorna! Fyfan, filmen har tagit knäcken på mig.
Ulle & Peppis åkte vid halv fem & då gjorde jag & Emma mat, KycklingCurryGryta med ris, va riktigt gott faktiskt! Mästerkockarna.
Efter det blev det en cykeltur till Wallinders & sen hem, då kom Amanda & Natha ganska snabbt efter att vi anlänt hemma. Det blev en massa skitsnack & efter ett tag drog Natha hem, men Allexandra kom ju såklart på att hon var sugen på choklad & det kom ja på när vi just vart på affärn, så ja ringde min lilla negerslav som självklart kom med en kaka på hemkörning. Neger va Johan & han hade Micke med sig !
Efter ett tag dundrade även Ulle, Peppis, Linda & Jesper in genom dörren & min fritisgård var nu öppen :) Nu är klockan snart tolv & jag är helt ensam, fatta va ensamt det känns då! Fifan..
Nu ska jag försöka somna innan 03.00 i alla fall !
Godnatt Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar