tisdag 14 april 2009

Jaha, då var även tisdag avklarad då.
Vaknade väl runt en halv tolv, la mig runt fyra, så var ganska trött, har inte sovit bra på många dagar nu.. Jag lagade nyponsoppa & gjorde baguetter till mig & mina syskon runt två, sen blev det en promenad med philip till apoteket, blev lite halvt förföljd där ett tag, men det kom ju fram sen hur det var ;D där inne i alla fall lyckades ja få ut ett recept, utan legitimation, recept eller nog med pengar :) HAHA, älska molkom ibland alltså. 95.50 säger hon glatt i kassan & jag sitter där med en 50-lapp som det brukar kosta... hahaha men hon var snäll & ja fick som ja ville med lite övertalning ^^ jag är bra på snacket.

Sen blev det hem, nicko kom över en sväng, hade bjudit in honom på mat, så det blev lite härj & matlagning, pommes med grillkorv är ju så jävla underbart gott!
Efter det kilade Nicko hem & jag blev hämtad av Johan, så det blev min efterlängtade glass på preem, som inte va så himla efterlängtad när det började bli lite kyligt ^^ men ändå satt vi där nere i 2 & 1/2 timma, jimmy, micke & jimmy kom ner en sväng & vi hade allmänt trevligt! Sen blev det en sväng förbi karriolvägen, innan Johan körde hem mig, jag va tvungen att kolla så att mina barn levde. hahahaha..

Sen blev det jackass & wildboys , fy fan va dom är dumma i huvudet!
Nu blir det sängen & det ska bli riktigt skönt.

jag gillar detta ^^ fortsätt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar