torsdag 16 april 2009

Hallå.
Min dator har vart allmänt cp-störd, så den bestämde sig för att inte funka igår.. Jag trodde jag skulle sula den ut genom fönstret ett tag men.

I alla fall, igår kom Amanda till mig, gud vilken tur. Det blev en massa promenader ^^ (undra varför) glass på preem, skitsnack & laga mat! Jag är sååå inte diskret med va jag nu håller på med, fyfan. Trodde att jag skulle skämmas ihjäl där ett tag också, men det gick bra som tur va.. Jisses
På kvällen blev det en tur med Linda & Malm innan vi åkte hem & kollade på BigBrother & fick besök av Spethz ;p

Idag vaknade jag utav telefonen vid 10.30 sen kunde ja inte somna om & det kunde tydligen inte Amanda heller så det blev upp. Men inte mycket gjort typ dega i soffan o kolla på Andra Avenyn som för övrigt suger kamelballe just nu, det händer ingenting! Sen kilade Amanda, hon fick skjuss med PotatisBögen här nedanför & jag gick upp för att bråka lite med min dator & efter att ha ringt o terrat Roger om att det verkligen inte går, så bara POFF funkade internet igen. TEKNIK VETTU !! -.-
Så nu har jag suttit här & kikat lite, lagat mat - köttbullar & makaroner. Sen återgick jag hit & sitter nu & smaskar på mitt påskägg!
Ikväll blir det nog film & kanske en tur ut senare ;) När ludvig sover.
Mollie fri ikväll i alla fall, hon sover hos Lollo.. tror ja. AAH.
Fin barnvakt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar