tisdag 28 april 2009

Oj oj oj.. Nu har jag inte skrivit på några dagar men det är faktiskt inte för att jag har skitit i det utan för att jag & min käääre vän Nathalie fick oss en ganska freaky idé klockan tre i fredags natt att vi skulle åka med niob-bussen till sthlm! Jisses.. Så detta kommer bli ett långt inlägg..

Vi börjar med fredagen, spenderade jag med mina brudar, först Nathalie & Emma, det blev stekning på Nathas baksida, sen mötte vi Amanda på stan & lite sisådära, efter det blev det att möta Peter, mata honom med cigg & ta en promenad innan vi drog hem till mig. Där åt vi Köttbullar/Korv & Potatissallad! Underbart gott.
Sen bar det av hem till Robert på Gustavsberg, där vi skulle grilla & dricka ett gäng!Det var riktigt mysigt & trevligt vill ja säga :D hahaha.. Skitkul, men två saker förgyllde kvällen, Alexandra med skadeglädjen! Högga dundrade igenom altanräcket & damp i backen som va cirka 1.5 meter ner, HAHAHAHAHAHA & JK gjorde den snygga grejen när vi skulle vandra hem, han hoppade över ett staket, fastnade & flög i backen.. Sen kissade han på sig själv när han fick springa med snoppen ute för han va jagad av en gubbe, det va också rätt kul. HAHA. Kallt var det också , eftersom vi nästan fick GÅ ända hem , hosthost.

Klockan 08.00 vart det att släääpa sig upp, halvbakis & gå till busstation..
Sthlmsresan får ett eget inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar