onsdag 22 april 2009

Hmm, idag har det inte gått fort frammåt, vaknade runt 11.30 & tvingade mig själv upp, för att det såg ut att vara så fint väder. Jag låg nerbäddad i sängen med fyra stora kuddar, fem sovkuddar & tre täcken , fy fan va underbart, sov hur bra som helst! Det blev stallet med 12.45 bussen, Dowan var hur pigg som helst idag förbannat va ja kämpa, men när ja gav upp på fältet blev det paddocken där hon inte alls ville va, så det blev longering! Det kunde damen ;D hahaha stolle. Emmsing va med mig i stallet också , hon är mitt sällskap hon. HAHA, "varning stup"

Det blev bussen hem, ja klev av vid mig & där blev det dusch & mat sen har jag suttit vid datorn sen dess.. Pratat med folk, planerat lite & gjort en massa roliga bakrunder till datorn på allt & alla, så mycket liv har jag haft idag. Men jag är faktiskt himla trött, så jag har inte haft någon ork till något. Suttit & lyssnat på P3 hela dagen, börjar fundera på hur mycket utav Sveriges befolkning som uppskattar programmet "MNK" som står för Mammas nya kille.. Alltså, det är inte barnvänligt ! Knulla kossor & grejer, massa miffon som pratar om de mest sjuka grejer man kan tänka sig! Jisses..
Nu blir det i alla fall en tur till Peter, kolla på Fråga Olle & så ^^

Förövrigt , POFF.

Herra

1 kommentar: