lördag 18 april 2009

Ja ni.. Då var det helg igen! Igår, fredag, flängde jag iväg med bussen 13.02, mötte Emma i stan, gick runt & kollade lite kläder, sen mötte vi Amanda & efter en stund Natha. Sen blev det mat på Sibyllas, Super Bacon Cheese Meal, mums i magen! Efter det blev det en trip för mit & Natha till systemet & jobbet för Amanda & Emma (:
Sen tog vi bussen hem till mig, hämtade skor & drog hem till Natha, mutade Tessan att dammsuga & blev efter ett tag hämtade av Josefin :)

Uppe hos Josse blev det lite WipeOut sen tröttnade jag & Natha på att bara sitta så vi korkade upp vinflaskorna! Mums, förfesten hade börjat, med Mig, Natha, Josse, Anna & Sandra! Efter ett tag kom även Amanda & Emma & lite senare gick jag även & mötte Ulle, SPethz & Robban! :) Det blev ölspel/jag har aldrig & när klockan slog 21.20 började vi gå emot Arena för att gå på det förbannade skumpartyt :)
Men kom vi in? Naaae, det va 108 meter lång kö & folk som trängdes som besatta såå det blev inte mycket med det. Plus att en fucking jävla turkjävel som trodde han ägde världen, smet in framför mig & då blev det ett jävla liv kan ja lova. & vi fick med oss HEEEELA kön emot honom. Försökte till & med prata på ett annat språk, men han verkade inte fatta det heller. Hota med knytnäven kunde han i alla fall ;D HAHAHA. ful.

Så det blev Scoore en sväng, dricka nya Xidern , mums va god tror ja :) hahaha.. sen blev det bussen till molkom där vi vandrade upp till Berggren, jag, ulle, emma, johan & robban! Va där ett tag innan vi vandra hem, mamma såg inte helt nöjd ut när vi kom in , "alexandra är du skitfull?" HAHAHAHHA.. hjälp. Hann inte ens komma in liksom. Men det blev mycket skratt & prat innan Emma drog hem med 02.17 bussen & jag & Ulle låg väl & snackade tills klockan va runt 4 kan ja tänka mig.. Sen som pricken över i;et fick jag ett väldigt skumt samtal & när jag svarade, häll jag på att få en CHOCK !! HAHAHAHAHHAA, jäääävlar va vi skrattade.

Tack för en underbar kväll/natt ! <3

Idag blir det förmodligen att grilla hos Zebert, vill ha med mig UlleBulle också, så låna ut en bil till henne är ni vänliga :) hahaha.. hörs da!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar