söndag 19 april 2009

Sköna Söndag -.-
Idag blev jag väckt av telefonen kl 11.30 där det stog att Spethz kom & hämtade mig klockan 12.00 & att jag skulle stå utanför då! Paniiiik.. Jävlar vad jag stressade men jag hann fan! Det blev en trip till molkom, hem till Johan, sen drog vi & mötte Ulle & det blev att gå ner till preem & äta en french hotdog meny :) mums.
Även Peppis & Wingård ner & satt med oss & snacka, innan vi ringde till Berggren som skulle tatuera oss idag, men det blev det inte mycket med, han va vrålbakis ! -.-
Nedrans.. Men det blir i veckan i alla fall, vi får se om min blir av (GUBBJÄVEL) ..
"- När ja vakna imorse var ja fortfarande skitfull & så va ja så jävla sugen på start, så ja va tvungen att ha det.. så min första tanke va, har jag mjölk?" HAHAHAHAHAHHA sjuk jevvvel.

Så det blev en sväng till Loppis, skulle hälsa på Linda men hon va ju såklart i fittipstad så det blev in på loppis & titta på en massa skit! hittade inget som lockade mer än Jespers lammbebisar utanför ! såå söta. Hmm, det blev hem till Ulle, sitta & försöka njuta av solen, som var mycket svårt eftersom det blåste ganska hårt -.- Sen blev det mat, klyftpotatis & kött, mums. Efter det busse till Kd, där vi fällde upp laptopsen & nördar nu som as. En cykel tur till Hagahallen hann vi med i alla fall, köpte 5 energidrycker, två liter coca cola, en ostbågspåse & en jävla fet godispåse! så nu gottar vi oss & klockan är 03.54 , sängen snart kanske? :O Jag raggar även på Karlstabo, hahahahaha uh va snygg ja ää, uuh uuh.

Imorn är det måndag & jag är ensam hemma hela veckan, hur underbart som hellst!
Lovin it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar