måndag 13 april 2009

Vaknade utav mig själv runt 10.45.. då hade pappa fått för sig att vi skulle va utanför dörren 11.30 & jag skulle duscha, packa, äta, sminka mig & fixa. hjäääälp. Det blev turbo i mig & vi va ute i alla fall 12.oo ! Det blev shopping för heeeela slanten, tre par nya jeans, ljusa, mörkare & ett par svarta! En SVEA tunika, ett SVEA linne, FrankDandy trosor, äääälska! & en svart skjortklänning, blaa blaa.. shopping i alla fall! Tack underbara pappa <3>

Sen blev det hem till pappa innan taxin till molkom gick, jävlar va tung min väska var. Där la jag mig & kollade på Ensam hemma 3, för rolig alltså sen zappade jag mellan kanalerna medans ja låg där med mina tankar i huvudet. Det blev två avsnitt av vänner när bröderna kom hem & sen blev det fotboll med Ludvig. Vi är sååå älskade av grannarna, tror bollen slog i alla hus. HAHA.. sen har vi ju den döa kärringen på hörnet :O läskigt hus. Jag är ju såkallad barnvakt fram tills fredag & det börjar bra, bombar grannarna & bråkar med mollie som vägrar lyssna. Jävla forscherad unde det där.

Vid nio kom johan & vi kollade på lite mythbusters & ballar av stål - vilka jävla puckon! hahaha. Sen blev det en pratstund som blev timmar på mitt rum , om allt mellan himmel & jord. Du är ju för rolig. Nu är klockan tre & jag kommer inte kunna sova. För mycket som snurrar i huvudet just nu, hata vara mig! Orkar nog inte med detta länge till.. Fly!

Dra tag i mig & knacka rätt hjärncellerna, någon. Jag behöver det verkligen..


Kan inte sluta tänka på hur vissa personer beter sig..
Ni beter er jävligt skumt & jag gillar det inte alls

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar