tisdag 7 juli 2009

Ehm.. Tisdag är det idag ja! Det blev måndagsklubben igår, riktigt lyckat tycker jag, jag hade i alla fall skitrolig tills jag började må dåligt. Hahaha, vilka va dom vi va med ens? HAHA. Jaja, lång historia kort - jag slutade på akuten.
Jag spyr blod när jag spyr, det var tydligen inte bra så sjukhuset blev det.
Kom in, typ fick kolla blodprov, öron, blåsa i alkoholmätaren som visade på 1.76 i promille, hur gick det till?

Jag fick typ förklara vad som hänt o om ja hade ont & hon typ fråga massa frågor & sa att en doktor skulle komma in strax.. då va klockan typ 01.30 & 05.00 kom en jävla doktor in & då hade ju jag somnat & amanda låg på golvet o sov, hahahaha..
plus att någon hade vart inne & tagit blodprov på mig för jag vaknade med ett plåster på fingret, vad är det för stil, jag är ju LIVRÄDD för sprutor.. så det kanske va tur.

sen prata hon lite med mig om att ja hade någon slags "snäppet värre" än magkatarr trodde dom o att jag skulle få medicin för fyra veckor sen skulle vi se om det blev bättre. Så detta kom dom på när ja kom in för att ja spytt blod :p Fucking vårdcentralen hitta inga fel ju :@ men nu är frågan.. kommer ja bli bra?

För övrigt är mitt liv väldigt EMO , mår inte als bra för tillfället. Önskar ibland att jag kunde prata med någon.. Men jag har inte orken till det heller, ingen ska behöva sitta o lyssna på mitt gnäll o mina problem. Så, life goes on.
Nu längtar jag till måndag, då vi drar till Stockholm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar