måndag 20 juli 2009

STOCKHOLM STOCKHOLM STOCKHOLM

Nu kommer hela sthlms-veckan i ett inlägg, orkar du inte läsa , skit i det.

Måndag;
Klockan ringde 10.00 , jag traskade iväg till vårdcentralen, cyklade på lite ärenden & klockan 13.00 bar det av, Annette & Amanda kom & hämtade mig på Brogatan!
Väl framme i Rimbo hälsade vi på Amandas moster & hennes kusiner, mycket söta krabater med mycket energi , dom hade även kossor på gården, fränt!
Efter det blev det vidare förbi Amandas morfar & hans fru, säga hej en snabbis innan vi åkte till våran slutdestination, Amandas mormor Siv & Göran! Där fick vi lasagne, MUMS.
Jag & Amanda styrde husvagnen som sovplats, allmänt lyxig med underbart sköna sängar, engen platt-tv & allt möjligt - MYS.
Det blev kortspel, dom lärde mig Gin Rummy, det tog tid men nu kan jag det :p hahaha.
& Paradise Hotel på kvällen såklart !

Tisdag;
Började med frukost, ägg & bacon, jisses vad gott. Sen blev det att fara iväg & äta jordgubbar & mjölk hemma hos Amandas morfar, mums i magen, efter det hälsade vi på Amandas andra moster & hennes underbara hundvalp som härjade konstant. Sen blev det att dra in till Norrtälje! Släppa av Annette hos sin kompis & så blev det en shoppingrunda för oss där :p Kl 18.30 var vi hemma & då serverades Pommes & Kyckling , Muuuuums. Kortspel & Paradise även denna kväll & en jävla massa snack innan vi somna... HAHAHAHAHAHA.

Onsdag;
Vaknade typ 12.30, jisses va skönt att sova ut. Det blev den vanliga frukosten & sen drog vi återigen till Amandas morfar på lite glass & prat tills klockan blev 17.00 - matklockan ringde & det serverades våfflor! Efter det drog Siw & Göran på bilbingo så vi blev hundvakt på Exa, deras schäfer, vi tog en riktigt lång promenix med henne & sen drog vi in emot "city" HAHAHA för mysigt. OCH DÄR !! hittade allexandra en pizzeria med pizza för 35 kr, så även om ja inte va överdrivet hungrig så var jag bara tvungen! Så ja fick med Lill-Siw på att dela en med mig :D GOTTT.
På kvällen Paradise & ännu mer Gin Rummy, jag vinner aldrig -.-

Torsdag;
09.00 ringde klockan, puuuuh !
Packa, frulle, fixa & säga hejdå till Rimbo! Vi hoppade på bussen till Danderyd & därifrån tog vi tunnelbanan till Cityterminalen. Förövrigt var det en gubbe som somnade sittandes på bussen & när vi va på tunnelbanan så fick Amanda panik vid tekniska högskolan för att hennes mamma hade babblat om något så hon vråla & vi gick av typ.. inte vet ja varför men det va fel & jag visste det.. HAHAHAHAH.. så vi hoppade på nästa tunnelbana -.- SEN, framme hela & rena (?) så låste vi in packningen & PROMENERADE till djurgården & GRÖNA LUND ! sen kan jag ju säga att vi hade typ lovat varann att åka den nya Insane, MEEEEEEN när jag såg den ville jag mest DÖ. Rätt upp & ner & man satt i någon manick som snurra åt alla håll när man störtade emot marken & liknande!!!!! chiiiiiiiiisses ! Vi började med att åka alla andra till exempel förra årets nya - Kvasten. Jag typ dooog, jag har blivit mesig. Men skulle såklart sitta längst fram i alla karuseller så jag får väl skylla mig själv.
HAHAHA, sen sög mat tarmen & vi tänkte att ifall vi skulle dö/spy/svimma på Insane så tog vi den INNAN vi slösade pengar på mat. Det va seriöst det värsta jag har vart med om, Amanda tvigade in mig & jag ville gå ur kön, på vägen upp blev det tekniskt fel, jag fick panik & ville ur kön, när vi satt i karuselljäveln frekade jag ur & ville ur... HAHAHAHA men JAG ÅKTE ! "jag vill inte upp, ja vill inte upp..." lät det ända tills vi kom upp på toppen sen lät det mer "jag vill inte ner, jag vill inte ner!! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH" jag blunda & skrek att jag hatade Amanda & att jag absolut aldrig mer skulle prata med henne, ever. Seriöst, hade jag vart kapabel till att kissa hade jag kissat på mig, men det gick inte för ja spände mig så ja fick kramp.
När vi kom ner pratade jag typ inte på en kvart sen bestämde vi oss för att äta, Jag tog en Fish'n'Chips & Amanda en Hamburgare innan vi styrde emot spökhuset...... Gick bra tills en början, för det kom inga spöken. Sen vänder jag mig om & ser Amanda SPRINGA IFRÅN MIG, så jag kollar bakom mig & där står det ett fanskap, så då brakade helvetet lös & jag sprang så inihelvete. Jäävla Amanda räddar sig själv & ingen annan. HAHAHAHAHA.
Seeeen ska ni veta, skämmer Allex ut sig, genom att gå fram till Grönans snyggaste kille för att spela hans jävla pistol spel, gick genast med på 3 spel för han tyckte det va bättre än ett -.- & vrålar "jag vill ha sex!" bara det, ATT JAG, menade nummret på pistolen, men vem tolkade det rätt, inte han i alla fall, men han typ såg allmänt glad ut & drog till med "jasså, oooj då, hörde ni?" I MIKROFONEN!!! -.- hahah, men jag fick i alla fall ett pris även fast jag fick poängen NOLL. hahahah, han gilla mig oooohja. Så nu har jag världens snyggaste hatt!
Amanda fick sig även en flirt med studdsbollskillen, HAHAHAHA, gulligt att han hjälpte henne & kastade bollar i hålen så hon skulle få pris. RIKTIG GÄNTLEMAN! eller hur man stavar det..
Helt underbar dag i alla fall, så jävla mycket skratt & skrik i karusellerna, men mot kvällningen bar det av med tåget till Cissi i Viksjö! Där blev det grillat & dricka hela kvällen lång (:

Fredag;
Vaknade av att Cissi tyckte att vi sovit alldeles förlänge, det blev att göra sig iordning & sen dra till Kista för shopping (: bara det att fittförsäkringskassan inte ahr satt in några pengar på mitt kort så jag va bankrutt, nästan.. hann med några reaplagg & systemet innan vi for hemmåt. Där vi käkade Köttfärsås & spagetti innan vi började dricka ute på altanen. När klockan närmade sig... jaa något så bar det av till MP för Mig, Amanda, Natha, Cissi & Jocke! hur kul som helst, slutet på kvällen blev inget annat än kaos, nattvndring & blåsor på fötterna för mig som gick barfota tills jag satte mig på marken & vägra gå en meter till -,- sen kom taxin & vi drog hem vid 04.00 tyyyyp. Då däcka alla utom jag & Jocke som löjlade oss med att springa & ta kort på alla som sov & försöka väcka dem, HOPPLÖST FALL.

Lördag;
Började med att jag & Jocke styrde "vi hade i alla fall tur med vädret 2" & såsade i bakfyllan & sen skulle dom andra dra till systemet så då hoppade jag in i duschen & sen drog vi på Lilla Sjöjungfrun, men somnade tydligen båda två, för när brudarna kom tillbaka så vaknade jag av att dom tog kort på oss -.- MYCKET LUSTIG PAYBACK !
Dagen gick & jag var bakfull ända tills jag fick MAT - lövbiff & pommes, MUUUMS? JA.
Sen blev det ölspel & ALEXANDRA TELLFORS SUGER PÅ REGLER, så jag fick ju dricka hela tiden, vips så va bakfyllan borta & alla skrattade åt min otur. HAHAHA.. Vi får inte glömma att nämna Mickan's showuppvisning - String, bh, mantel (av sin tunika), bar rumpa, ett band runt huvudet & löshåret instoppat i trosorna, HAHAHAHAHAHA så jävla klockren, det bästa utav allt va ju att hon va nykter när hon spände på sig den snygga outfiten, HAHAHAHAHA :D Kul kväll, även den slutade på MP !

Söndag;
Sååååås dag, började med frukost vid 17.00 - PIZZA ! Vi vräkte & jag va papperskorg som vanligt. MUMS! Efter det styrde vi tv & film hemma i soffan hela kvällen & avslutade det hela med TP ! Alexandra vann för övrigt, MOHAHAHAHAH !! bäst.
Sen ! Sängen vid 02.00.. varför ja skriver tider har jag ingen aning om :p

Måndag;
Hemresa 12.30 - illa !
Men hemresan var kul, gick hyffsat snabbt, vi roade ju oss med musik, filminspelningar, kort, terror & sjunga plus att jag knöt & flätade Amandas hår fetttt fint !! :D HAHAHAH.. skratta gjorde vi. Hemma i Kd blev det Donken, sen Waynes sen hem & nu sitter jag här & vill tillbaka till sthlm! MEn jag har precis fått reda på att jag ska provjobba imorn så mitt liv kanska löser sig nu ? :D hoppas.
Sen ska jag även flytta till herrhagen på Onsdag ! undebrart. Kattvakt på mina älsklingar nu igen, vem ställer inte upp?

sådärja nu vet ni.
Shååååååååz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar