onsdag 29 juli 2009

Sådärja , veckan rullar på..

Igår, var jag hos faster Veronika & så, hennes vovve har ju fått bebisar & dom hade kvar en som dom skulle behålla, Lovis, världens sötaste lilla boll. Hon sov i mitt knä hela dagen förutom när hon härja runt på gräsmattan. Kärlek.
Har då även en PT Cruiser nu, pappa köpte den igår, älska ! så nu vill jag ha körkort!! Men det blir ju strax om det går bra för mig ;) Hoppas

Idag, var jag väldigt seg när jag vaknade vid tio för att NATHA sms;a -.- Haha, kunde i alla fall inte somna om så jag satte på Twilight & degade i sängen, den är ju FÖR jävla bra ! älska älska. Både Edward & James är, HOTHOTHOT. Sen blev det att fixa sig, dra ner & möta Johan, följa med honom till systemet & hjälpa till med att bära, HAHA, 114 cider kom vi typ ut med, jisses.. Vakten tittade något snett på oss, inte alls uppenbart vad han trodde om oss..
I alla fall så drog jag hem & åt, sen bar det av till Hagaborg för att möta Johan igen, vi drog förbi Henrik o hämtade upp honom & sen hem till Johan. Jag fick min skiva, wiii ! Men jag glömde den när vi drog ner till hamnen -.- HAHA.
Trevligt , trevligt, med pojkarna ikväll ! Ni är för roliga.

Imorn är det torsdag & jag ska vara hundvakt på Klinton ! Sen på kvällen blir det att flytta upp till Pauline för tillfället ^^, myspys.
Jaaag, gillar att du är hemma baby.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar