lördag 25 juli 2009

Nu har jag glömt av bloggen lite igen..
Sammanfattning - Jag har fått jobb! På Café Royal, jag är helnöjd.
Äntligen kan man dra in lite cash, så att det kanske blir en flytt?
Sen har jag bokat uppkörning & teori ! Så snart kanske man har körkort? :O

Helgen - Igår, fredag, blev jag inringd på jobb, så jag jobbade fram till 19.30, då blev det hem, duscha, börja dricka & efter ett tag kom emmsing ! Vi satt & pimplade lite hallonsaft tills det var slut & vi rullade ner emot stan, farlig cykeltur det där! hahahahaha.. När vi hade parkerat så kom vi inte så mycket längre, för jag fick syn på att dom där, kristna, krykmänniskorna som bjuder på kaka & kaffe stog vid fröding statyn så vi kom inte så mycket längre för jag startade en jävla diskussion med en kille :p HAHAHA mycket intressant typ...
Allex - Så om jag skulle bjuda med dig hem nu, va skulle du säga då?
KristKillen - Mycket frestande, men jag får nog säga nejtack...
Allex - Va fan , en synd mer eller mindre skadar ju inte om man ändå kan bli förlåten?
HAHAHAHAHA, bra jobbat allex..
Sen hälsade vi på hos Janosh ! Mycket mysig lägenhet. hahaha, sen var jag även in på Harrys en sväng & hälsade på mamma ! Pussade lite på henne & fick se tatueringarna.. HAHA , fint ! Sen vingla vi hemmåt för då stängde allt? ;o
Tiden går fort när man har roligt..

Idag - Lördag !
Lämnade över Buddah till Emma & Alma som kom hit förrut & nu blir jag hämtad, drar till Arvika & ikväll Sunne & fryksdalsdansen! Kan nog bli riktigt skoj ;D
Förutom min stukande fot som nu lever i förnekelse av att den gör ont, JAG SKA INTE SITTA INNE ! punkt & hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar