söndag 5 juli 2009

Söndag.. Det betyder alltså att jag måste skriva om hela helgens händelser & bravader.

Fredag;
Mötte Amanda vid 4, vi vinkade av mammsen som vinglade iväg på Rally Rut & sen blev det att bli upphämtade av Peter. Det bar av till Skattkärr för att hämta bil & sen hem till mig för att packa. Vi hämtade sen upp Peter hemma hos sig & drog iväg & handlade på Rimi & Willys! Efter det blev det lite film hos Peter innan seg-JK var färdig & då hämtade vi upp honom hemmahos sig, sen bar det av till Viberg! Myspys, gjorde iordning mat fort som bara fan, jag hade inte ätit sen 12.00 & när vi kom fram var klockan 21.30, mitt humör var verkligen inte i topp. HAHA!
Grillad kyckling & Potatissallad har aldrig vart så gott tror jag. Efter det blev det kortspel & dricka, som kanske gick nåpot överstyr in på småtimmarna men det är ju sånt som händer.... ^^ hahahaha.

Lördag;
Upp & hoppa 11.00 tyyyyyp... Det var tydligen dags för fiske. När vi väl kom ut med båten så satt jag mest där & glodde, åt chips för att jag var så jävla hungrig & kollade på när killarna kastade med sina spön. Haaahaha.. Det varade inte sålänge, för magarna kurrade på alla, men dom fick i alla fall massa små... abborrar & en jävla gädda som dom dödade & åt upp :( ja gråt nästan.
Usch. Jag & Amanda satt & åt korv & potatissallad som hade legat inne i stugan hela natten, bra jobbat, väntade mig en matförgiftning men det gick bra (: HAHA.
Det blev kortspel & lite sånt innan vi skulle ut igen, denna gång med motor på båten & Allex blev chaufför eftersom alla andra skulle fiska :p Det blev att stanna till vid en bergsluttning för att bada, jag måste erkänna att JK är hetast i bara kallingar.. HAHAHAHAHHAHAHA. underbart roliga kort togs! Homer-varning på dig.
På vägen tillbaka & en liten rutt till, fick till och med Amanda en firre, en babygädda som inte gick att rädda -.- så dom dödade den med dom vandalisterna. Har nog aldrig sett Peter njuta så mycket i hela sitt liv, jävla mördare :p
Whatever, tillbaka i stugan blev det inte mycket mer än att sätta sig i bilen & dra till Molkom, käka pizza & köpa godis sen dra tillbaka, hemfärden var guppig & rolig men även JÄVLIGT FÖRGIFTANDE, Peter Andersson ditt äckel.
På kvällen typ spelade Kotten, JK&Peter i ett lag & Jag&Amanda i det andra, vilka var självsäkrast & absolut skulle vinna? Jooo killarna.. vilka vann? Allex & Amanda :D
Sen drog killarna iväg på fiska & vi stannade på altan med kortspel, godis, musik & massa skratt. Sen fick vi ju reda på vissa saker som inte va alls kul, men hoppas det är bra med dig idag Zandra!
När killarna kom tillbaka var dom trötta & ville sova, så det blev att vi la oss i sängen & spelade vidare innan vi också släckte lampan vid 03.00

Söndag;
12.55 vaknade jag & väckte snabbt Amanda, eftersom vi skulle vart iväg tidigt dennamorgon, men så blev det tydligen inte ;o hahaha.. Vi städade & fixade innan vi drog hemmåt emot Karlstad. "AMANDA, han kommer & bär på våran toalett" HAHAHAHAHAHA.
Jag blev dumpad på Brogatan & nu har jag duschat, myst ner mig i sängen & tv;n & datorn blir idag mitt tidsfördriv.. Jag gillart.
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar