söndag 12 juli 2009

Oj oj oj vart ska man börja..

Fredag!
Stan med Amanda & Emma en snabbis, sen blev det att hänga med Amanda dirrekt hem, handla på Willys med Henrik & sen hem & göra sig redo. Partyt drog väl igång runt sju & folket började droppa in. Förfest med lite ölspel & en jävla massa intressanta diskussioner! Det bar av med bussen emot stan & Arena blev ;o
Faktiskt svinkul även om alla typ försvann.. :D Sibylla & hem.

Lördag! Bakfullbakfullbakfull.. Tror det var en viss person som bjöd på lite för mycket på fredagkvällen, jävlar vilken bakfylla. Men det var bara att bita ihop & åka till Sibylla (va fan) för lite mat i magen & åka med mammsen till molkom! Avsläppt hos Peppis där ja krigade lite med hennes kissebäbis innan vi fick skjuss med Johan till Linda! blev skräckfilm, fyfan va äcklig -.- sen började vi dricka runt 18.00 ttttyp.
Runt 22.00 ? drog vi till Plan lite halvlulliga o goa ^^ hahahaha.. Ulle & Angelica hade hänkat på vårat extremt coola gäng nu också. HAHA
Sen du , det blev badtunna nästan dirrekt, innan det, LITE Rednex -.- HAHAHA usch. men det var ju hett, jag & Ulle hade en liten hot-time där ett tag som killarna gillade, ALOT. hahahahahaha.. Badade även i det vanliga vattnet, sjön alltså, JÄÄÄÄVLAR VA KALLT.. men det var ju så att säga inte FRIVILLIGT, host Jimmy! Jisses.. sen under kvällen blev jag MOSAD, host Jimmy! Så min armbåge går inte att röra mer än nödvändigt. Det hade även lostnat en planka vid badtunnan, tror ni jag hade märkt det? NEJ, jag for ner med benet i hålet & överkroppen i badtunnan, HAHAHAHAH det gjorde ont så inihelvete, benets bröts åt fel håll juuuu :( Hahaha..
Men så jävla kul, tack allihopa för en grymt kul kväll ;D
Puss på det.

Söndag!
Vaknade runt ett av att telefon ringde så det blev att typ såsa lite, Peppis var ju borta så jag blev lite halvt orolig. Men hon hade skrivit sms, hon var hos Åse -.- Bra jobbat! HAHA :D Så dom hämtade mig & det blev pizza! Tack Åååååse.
Lite mys i Åses husvagn & sen körde dom mig till bussen !
Nu blir det städa, packa & gosa med min bebis & förmodligen sova tidigt till någon film eller nåt, för imorn bär det av till EL STOCKHOLMO med min älskling !
Hörs da!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar