onsdag 8 juli 2009

Grattis Amanda Johansson 20 år idag ! Bra början på blogginlägget ;D

Idag vaknade jag vid halv tolv, skönt att sova ut efter lite sömn, Amanda kom hit & vi åkte ner till stan, va på apoteket o systembolaget, mötte Natha & Josse, satt & tjata, skicka hem Amanda, drog iväg & fixa prelle till henne & sen hem. Jk blev med mig hem, sjuklingen :p hahahaha.. Blev stan, Sibylla & bussen till Amanda.
Där var vi ett gäng som satt & drack, pratade, hade massage, bara allmänt trevligt, tills vi som tillslut var kvar GICK in till stan i ÖSREGN -.-
Hahahha, vått!

Sen blev det typ möta Johan & Jimmy.. Burger King & en massa flumm folk :D hahahaha..
Cyklde sen hem på RallyRut & åter börjar tankarna snurra. Jag kan verkligen inte vara ensam, det börjar direkt. Speciellt på natten när jag ska sova.. Vill inte. & detta beror inte direkt på att pappa inte är hemma, inte den ensamheten. Men typ en tomhet som skaver.. och att fylla det tomrummet, lyckas jag nog inte med här..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar