fredag 3 juli 2009

Vi kan börja med, Grattis mormor Sissi, som fyller 64 år idag!

Igår hände det ganska mycket, vaknade runt elva - Emma & Amanda kom så småningom till mig, vi gjorde iordning pastasallad & begav oss till Sandgrundsudden för att steka & bada! Det var hur skönt som helst i denna värme. Vid fem snåret blev det hemmåt, dusch för allihopa & vid halv åtta kom Amanda & hämtade mig.
Vi drog till Peter & hälsade på en snabbis, sen drog vi till JK (: det blev glass & skitsnack på herrhagsskolan, mycket trevligt & mysigt.

Idag blev det att stiga upp 07.00 för då ringde Malin, terror! Hahahahaha, nej då.. Jag skulle faktiskt vara hundvakt på hennes vovve Baylies (: mycket mysigt.
Så vi har tagit oss en promenad vid 08.00 & nu har jag suttit & snackat med Ludde som är otålig & vill till mormor.
10.30 blir det att ta en promenix ditåt, till & med Baylies ska med! mys. Funderar på att gå förbi grannhuset här borta & sno en ros & ge till mormor. Så snäll är jag.. Fast dom är väldigt stora & väldigt fina! Så, det blir nog så.
Ja pekar på Ludde ifall någon ser mig, han får inte lika mycket skäll.. HAHA (:

Ikväll blir det förmodligen Viberg & sommarstuga med JK, Peter, Amanda & kanske Robert! Det vore jävla mys. Bara komma bort från alla... sötnosar här i Karlstad.
Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar