måndag 27 juli 2009

Jadu , måndag !
Jag sitter här & har allmänn ångest över att jag måste ringa till jobbet & säga att jag inte kan jobba denna vecka, men jag har fan ondare i foten nu.. Funderade på kryckor ett tag men de läker ju inte lika bra då sägs det, man ska gå så mycket man kan på foten men hur jävla lätt är det då när jag inte KAN gå på foten -.-
Lördagen var trevlig, dom hämtade mig i stan & vi for emot Lässre, där vi åt mat, fixade oss & sen blev vi upphämtade igen för att dra till Sunne & Fryksdalsdansen!
Full som en kastrull & kul hade jag , Molkomsfolket träffade man även också, mycket trevligt ! Mikaela & jag hade våra kissturer ! Hahaha..

Va hemma klockan 05.00 typ & då däckade vi rätt snabbt! Vaknade 14.30 med lite ångest över att ha sovit bort halva dagen :p haha, det blev frulle & en rulle, HHAHAHA.. Nej men det blev Dukes of Hazzard, så jävla bra! Jag är kär i den mörkhåriga killen, Luke eller vad heter han? Efter det blev det att jaga lite katt & sen blev det hemresa!
Tack för en trevlig kväll!

& nu då? Det blir nog att kolla på lite mysteriet på Greveholm tills Johan kommer in till stan, då ska vi leka. Ikväll vettifan, kanske filmkväll :p
Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar