onsdag 22 juli 2009

Okej , vi kan börja med

Tisdag;
klockan ringde 07.00 , dax att vakna.. ofta.
Blev iväg & provjobba på Royal, riktigt kul faktiskt, jobbade ju med Pyra som lärde upp mig & dagen flöt på ganska bra för mig :D jag vill ha jobbet.
As kul att Kocken heter Janosh & pratar ENDAST engelska! Hahahaha, han är klockren.

Onsdag;
Sovmorgon, sov ända till 11.30 sen släpade jag mig upp.. Våran cykeltur slutade runt 02.30 & jag var helt slut så jag däcka rätt fort.
Provjobb idag med, lära mig stänga! Haha, allt gick bra utom det där med att hämta bröd o bullar nere i kylen, snacka om att det kommer ta tid att lära sig -.-
HAHA, Janosh & Pyra var även grymt snälla idag, dom hällde någon röd smörja i mitt cola glas som jag kutade in lite halvstressad & klunkade botten upp. JAG VILLE SPY när jag såg färgen i båtten & kände BLOMSMAKEN i munnen... Toan blev. Fifan, det var nära. Plus att jag gick på tricket med att ta tag i handaget som var fullt med sås, mycket fiffigt hörredu Janosh. Du kommer få igen!
Hahaha, slutat provjobba nu i alla fall, men jag hann ju inte prata med Chefen innan han stack så jag vet ju inte om jag kommer få va kvar ;o Men jag hoppas på det bästa & det får jag reda på imorgon.

Jag önskar att jag kunde säga - "JAG KUNDE INTE BRY MIG MINDRE".

ps. jag saknar dig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar