måndag 4 oktober 2010

Bilar bilar bilar

idag var Allexandra uppe 07.00 ! Shiiiiiit. Men jag har inte vart så trött faktiskt, det kommer väl sen, säkert! Jag tror fan jag somnade innan tolv igår? Är det möjligt. Sorry för att det har vart dåligt med update, har inte orkat sitta vid datorn, fejjan börjar bli lika lame som bilddagboken, efterfesten & allt annat sånt man hade förr & tröttna på. Så det är inget dagsprioriterande precis!

Jaja, whatever, var på bilprovningen imorse - bilen gick igenom (: Shohooou. Väldigt skönt, både för mig & för alla andra & speciellt Niklas. Serru! Sååååå, nu är min jävla bussångest inför veckans inhandlingar & växlingar utav pengar & allt sånt där borta. Jag har bara ett problem kvar! Fy fan, det kommer antagligen bli jobbigt, för dom fattar ju för fan ingenting där borta på arbetsförnedringen. Jaja!

Har även lite pyssel som måste ske, hårfärgning till exempel.. & så! JOBBIGT.
Nu ska jag vara barnvakt, men innan det så måste jag duscha så jag får ta & sluta skriva nu. Kan skriva lite mer om mina bekymmer ikväll, kanske!

CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar