söndag 31 oktober 2010

IT'S RAINING!

Hohjohohoho, alldeles for mycket ocksa. Jelva dretvader, nu drar jag. Det har regnat i tva dagar o ska tydligen regna i typ tre till ? :O hallo dar. Aldrig! I bankok e de dock battre vader sa det kanske far bli en tidigare trip dit? Hur pank blir man da? Men det ska fan va Monsunregn eller va fan det hette har! AAAAH.
Trist med daligt vader, halloooooo! Knappt brun alls, solen tar inge ! Fast jamfort med hur ja sag ut innan e ja bruuun, har en vit bikini nar jag ar naken. Nu vet ni det... HAHA !

Annars har det vart bra sen sist, idag har vi vart pa Phi Phi Islands, dar The Beach o allt sant dar eeeee.. Nice! Shoppade en hel del dar, men det blir mer i Bankok. Funderar pa ny telefon, kom jag pa idag nar jag sag priserna. Sjukt billigt har. Jag kan inte ens lasa denna text typ, hoppas ni fattar nagot i alla fall :) HAHA.

Nu ska jag kila for en hoppspindel jagar mig pa bordet har.......

- TeletubbiesAllex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar