lördag 9 oktober 2010

PAUS

Så nu blev det paus i programmet.. Idag har vi hjälpt Ingela att flytta! Upp & hoppa, vi misslyckades med det där med väckarklockan, konstigt nog........ -.- Så Micke kom väl i stort sett in & sa att han åker NU... Haha, hjälvar vilken turbo det blev.

Men iväg kom vi & med en riktig hotellfrukost (ägg, bacon, smörgås, juice, flingor, kaffe mm.) var vi snart redo att bära! Det gick ganska enkelt, förutom att jag fick mig några fina hostattacker som hette duga. NÄR SKA DET GE SIG? Över två veckor har det hållt på nu, jag bliiiiir sååå tröööööött.. Jaja.

Bära bära bära i alla fall & sen blev det PIZZA som belöning & där var allt vi brände i bärandet tillbaka.. Haha! Nejdå, jag går fortfarande ner i vikt, så gilla, att jag kan äta min älsklingsmat någon gång då & då. Klarar mig fan inte utan pizzan. Godis & chips & dricka har jag inget problem alls med, men PIZZAN... Det går inte.

Jaja, nu blev det några rader till. Ikväll får vi se vad som händer, klockan är ju fan inte mycket än! CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar