torsdag 21 oktober 2010

THAILAND

Hello dear readers...

Ne det gar fan inte.. Ni far lasa detta & fatta om ni fattar. Jag har det underbart bra, god mat, sooool & massa bad! Det far bli ett kort inlagg, det kostar en batt i minuten att sitta har.. (25 ore) HAHAH..
Allt e sjukt billigt! I love it. Jag vill BO har...
Langtar inte alls hem, langtar bara efter allt folk! Eller inte allt, men mina favvisar!

Skulle garna visa er massa bilder men jag tror inte det gar har.. Kanske kan lana Rikkes dator nagon dag! Hoppas. Ni maste se allt! Men det kommer ju saklart upp nar jag kommer hem! ALLT.

Idag har jag klattrat i en gammal restaurang som lag ut over ett stup. Vaaaaarsta stranden nedanfor, sa jag ville ha lite bra bilder ur en bra vinkel! sa ja slingra mig igenom det igenbommade taggtradsstaketet & tog nagra nice shots!
Nicko ville mest grina nar jag tvingade ut honom tror jag. - Ga inte dar! Luta dig inte! AKTA HALET !! hahahahaha..

Vi har det asbra i alla fall, hors en annan dag!
PUSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar