lördag 9 oktober 2010

Bortglömd

Hej hopp!
Nu har det blivit ytterst lite bloggande.. Men ni får helt enkelt vänja er, eftersom jag kommer vara mycket frånvarande nu i en månad frammåt (:

Jag saknar min Buddah, men han är på semester han med, hos Natha.

Veckan har vart händelserik, jag har flängt hit & dit, köpt saker, fixat saker, flääängt helt enkelt. Nu är det snart slut. Har bara en uppgift kvar imorn, hämta resväskan! Det känns lite stressande att inte ha packat ner sakerna, men dom ligger ju i alla fall framme. Dock har jag nästan alla sommarkläder hos pappa, så jag kommer säkert få tänka om imorgon kväll.

Resfebern har inte kommit än i alla fall, den kommer komma på arlanda, fi fan. Eller när mamma är SEN på måndag morgon, när vi ska passa tåg-tiden, för det är ju hon EXPERT på.

Nu började Outsiders, världens fetaste man, så nu kan jag inte skriva mer, just nu.. Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar