onsdag 6 oktober 2010

grow up

Nu har det inte blivit mycket bloggande igen.. Jag har tappat intresset för datorn, tyvärr. Har inget vettigt att skriva här heller, det har jag väl i och för sig aldrig, men ni verkar gilla att läsa ändå..

Har stängt in mig på rummet, satt mig i sängen, sitter & kollar på alla kassar & bara orkar inte.. Tankarna svävar runt i huvudet, det är inte alls roliga tankar. Men dom ligger där & skaver, blir bara starkare & starkare för varje dag som går nu.. Tråkigt.

Får inte min resväska förens på Söndag heller, så inte kan jag börja packa lite smått.. Nej nej, jag ska sitta här & vänta ut tiden. Leta upp lite arbeten kanske, inte för att jag har förhoppningar om att hitta NÅGOT men, försöka går ju, en sista gång innan jag drar iväg. För när jag kommer hem, blir det fan ändring på en hel del..

Nu ska ja fortsätta mitt meningslösa liv, så i hörs väl sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar