söndag 10 oktober 2010

THAILAND

Hoho, nu är det nära. Sisådär 12 timmar, sen börjar resan! Ska bli trevligt.. Sitter just nu med hårfärg i huvudet, hoppas det blir bra.. I alla fall inte sådär riktigt kissgult, som tur är så är det bara utväxten, men den får ändå hela mitt blonda ruffs att se gulare ut, när den färgas! TRÖTT PÅ ATT VARA BLOND , ja! Men men, jag kan inte spontanfärga bort det, för jag kommer ångra det. Så jag ska tänka, himla länge, sen spontanfärga! Mohahaha.. Öhm, back to Thailand.. Jag har packat, det gick ju bra.. Not, jag har ju fan inga skor. Ett par flipflop som väger hundra jävla kilo :O Annars har ja inte med så mycket, ska gå på allas ord "du behöver bara packa tandborste" JAPP, vi får se hur det går (; hahaha..

Nu ska jag skölja ur färgen, måla mina naglar & lägga mig framför tvn tills jag är sömnfärdig & då ska vi sova! Vare sig min käre man vill eller inte.. Haha. Sov dock till halv två idag, FAAAN! Vaknade vid elva & tänkte att jag i alla fall kunde ta sovmorgon till klockan tolv & vips så vaknade jag halv två. Jag är bra på att sova! Men det finns en som är värre..... :p Jaja, nu brinner det i min hårbotten..

HA DET SÅ HIMLA BRA HÄR HEMMA I KYLAN & SÅ SES VI I MITTEN AV NOVEMBER!
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSS <3

(bloggning blir det garanterat några gånger där nere ... åt sidan? Vart ligger Thailand? HAHAHA.. Jaja, DÄR BORTA! Hörs då!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar