onsdag 6 oktober 2010

Ingenting att förlora.

Hej hej hej. Nu är jag tillbaka, från en "snabb" tur. Skulle hämta min hostmedicin & hängde med Roggan när han skulle till Apoteket. Det var ju smart, för nu har jag betat av ännu en punkt på min "att göra lista" innan jag åker bort! Så nu har jag bara två saker kvar, en väldigt jobbig & en jag ska göra på söndag, så..

Några jobb kan man inte söka heller, för arbetsförmedlingens jävla sida har ju fått kuk i röven eller nåt, så jag kommer inte längre än några steg, sen måste jag ladda hem något, vilket inte GÅR ATT LADDA HEM.......... Det finns en högre makt som HATAR mig. That's it, det kan inte vara något annat!

Nu har jag i alla fall min hostmedecin, inte för att jag tror att det hjälper, men psykiskt gör det nog det. Jag har ju hela tiden trott att hostmedecinen skulle göra att man slutar hosta? Men nej, det gör så att slemmet i halsen blir lättare att hosta upp?! Men baaaaaaaaah, jag håller på att spy varje gång jag får en attack, jätte KUL.

Nu ska jag möta draken i köket & fråga när hon kan färga min utväxt, vilket är ett måste innan vi åker. & hon måste göra det, draken alltså, finns ju ingen annan!

Jaja, nu blir det kebab & ris serverat på bordet också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar