torsdag 28 oktober 2010

Nagelmanikyr

Shohoooo!

Nu har jag ganska mycket att beratta... Vi har vart pa grottvandring, SHIT vad coolt. Men jag kan lova och svara att jag aldrig har svettats sa mycket i hela mitt liv, man kunde vrida ur min troja.. Creepy.
Vi gick genom djungeln, klattrade uppfor berget & gick NER i grottan, en liten springa, ingen STOR ingang som jag vantat mig... HELP. Svart som satan, men pannlampan var pa. Guiden hade mjukis & gummiskor, jag sjelv hade inte tankt alls o hade flipflopp o tunika.... HAHAHAHA. Innan man skulle ut blev det mindre o mindre o mindre, SEN krypa ut ur ett litet hal.... NEJ NEJ NEJ wsa jag. Men jo, jag var tvungen. aaaah!
Coolt som fan.

Sen dess har vi inte gjort mycket mer en stekt, lamnat tillbaka moppen & dansat lite. Igar var vi med Tom, varan Thai van nar han showade runt om pa barer... ELD SHOW! Cooolt som fan, as duktig. Det blev nagra BEEERS o manga skratt!

Idag har vi stekt, jag har fatt nagelmanikyr & nu ska vi keeeka!
Nagon dag nu blir det snorkling med "4 island trip".. dyka i laguner o grejer.

Thats all for now, jag maste rusa!

CIAO <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar