onsdag 6 oktober 2010

i have a bullet with your name on..

Så, nu ligger det endel kläder på min puff i mitt vardagsrum, mamma sa absolut ingenting, vilket jag verkligen trodde. Dock vet jag inte om jag ska tvätta endel, även om dom inte har vart använda har dom dragit åt sig lukten av där dom legat & garderob/byrålåda-doft är det värsta jag vet!

Nu ska jag göra mig te, kvällsmacka & kolla på Bonde Söker Fru, Greys Anatomy & Kungarna av Tylösand! Väldigt ensam i ett hus med otroligt mycket folk.. Hur går det till egentligen? Jaja, orka deppa över det nu också..
Men jag är på otroligt dåligt humör, inte sur/arg sådär utan bara depp & har ett väldigt starkt behov av att vara behövd från vissa håll.. Men man kan inte kräva sånt antar jag, så det är väl bara att anpassa sig efter alla andra som vanligt..

(Dina svar är fel, varje gång.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar