söndag 11 oktober 2009

bla bla bla..

kort o gott idag , orkar fan inte sitta o skriva, har annat för mig men !
Igår, jobb & en allmänt lugn kväll, deckade tidigt, typ tolv :O haha.
Idag , jobb hela dagen sen blev det hem, fixa lite, åka till Willys & handla, laga middag, som för mig blev makaroner & bacon, fööööör jävla gott! Älskart.

Nu ska jag leta upp min snygga outfit jag ska ha imorn, när jag ska... ÅKA till sthlm för att gå på intervju.. För att medverka i Wipeout på kanal 5 ! Jisses, vilket ståhej det skulle bli om jag blev med! Vi få hoppas på det bästa, orka åka på intervju 30 mil bort i onödan! Jaja, nog om det! Hörs da.

För övrigt så har totalt alla freakat ur över min vän BagarDockan nere i begeriet så ingen går ner ensam :) undra hur länge det kommer funka :D HAHAHAHA

CIAO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar