måndag 5 oktober 2009

Måndag Måndag Måndag

Idag har jag hunnit med en väldans massa, styrt upp mitt liv till max tror jag!
Jobb 07.00-14.00, trevligt idag, kändes som ja vart borta mer än tre dagar :O hahaha..
Efter det blev det hem, få besök av Andreas & få veta att spisen inte fungerade p.g.a att barnlåset satt i :p HAHAHA.. Ringde en massa samtal, Daniel Sandberg - du är min räddning! Sen tog jag en dusch & det blev en styrning emot banken & där fixade jag TRE saker som jag skjutit upp länge! Skönt. Banksnubben kallade mig för tant också, tack för den.... Jag ville nämligen ha ett block som man kunde skicka in räkningarna med & det var det tydligen bara sånna med grått hår & käpp som hade tydligen! Happ..

Efter det så blev det att styra näsan emot bussen, det blev IKEA, först mat såklart. & min älskade chokladmoussé är tillbaka i restaurangen! MUMS.
Öhm, vi vandrade omkring där i cirka två timmar, jag hittade allt möjligt, så mycket kul att jag nog måste skriva ner vad jag handlade;
- Ett varagsrumsbord
- Ett knivställ med fem knivar (såååå fula)
- Ett set med slevar, spadar, steknypor o allt det där..
- Ett diskställ
- En diskställsgrej till bestick !
- 6 stora glas
- 6 stora te muggar
- 6 kaffekoppar
- En toasits!
- Rosa set med kapsylöppnare, slizer & potatisskalare!
- En äggpress (så det blir skivor)
- EN MATTA !
- En besticklåda (alldeles förliten^^)
- En dammvippa ! rosa.
- En duschskrapa
- Galgar , 36 stycken.. alldeles förlite :(
hmm, va säkert mer men.. kommer inte på något ^^
Imorn åker jag tillbaka & handlar min byrå & min badrumshylla !
Sen blir det att leta köksbord & stolar om det hinns med..

När jag kom hem tog jag tag i allting ! Städa rubbet, tömde lådor, bara en & en halv kvar nu med lite grejer jag måste ha nya galgar & shit. Men det löser vi imorn.
Annars är jag helt klar, ska hänga upp lite gardiner, köpa gardiner o persienner till fönstrena ! Hatar ljuset på mornarna -.-

Men nu är det mys, alla får komma & hälsa på !
Wii.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar