tisdag 13 oktober 2009

Tisdag då.
Ganska dryg dag på jobbet, tråkigt att vara så ensam där nere ;/ usch. Inte mycket folk heller, så det gör ju inte saken bättre. Efter jobbet blev det att åka till farmor med pappa, fick massa nya köksredskap & kokböcker & spel & skoställ massa kul ! Wii.
Farmor är för söt också;
Farmor - Nu har jag köpt sån där Fillibang!
Pappa - Cillit Bang, heter det mamma..

HAHAHAHA , ja skratta i en halvtimma.
Jaja, det blev kvällsmacka & te hos henne, MUMS. Lite skitsnack & så blev det hemmåt, pappa körde mig & hela min fulla låda till Östra Torggatan & nu sitter jag här & har kollat på Desperata husfruar.. När vi ändå är inne på det, vilken katastrofgata dom bor på! Jag menar, okej, det är ett tv program där det måste hända saker hela tiden för att dom inte ska tappa tittare, men tänk om det skulle va sådär i verkliga livet :O shit. Kaaaaos. Hahaha, men bra är det !

Nu blir det att ägna resten utav kvällen till min Twilight bok, andra boken, kommit in i den nu & dom är ju så jävla bra! Kan inte annat än älska Edward. Varför kan inte dessa saker hända i verkligheten? Ge mig en sån som honom!!
Jisses.

Jaja, imorn ska ja upp vid nio, dra till IKEA med mammsen, sen blir det väl montera en jävla byrå hela dagen? NATHA I NEED YOU. Upp till bevis om du läser min blogg ;) Haha, sen blir det Molkom på kvällen, för på Torsdag händer det roliga grejer !!
CIAO

1 kommentar: