torsdag 15 oktober 2009

Torsdag !

Hej hopp ,
igår bar det av till IKEA med mamma, en himlans massa shopping för både henne & mig. Mammas beslutångest & samtal & folk hon träffa höll på att göra mig galen dock :) Mat åt vi också, köttbullar, MUMS. Men tillslut kom vi ut, va där från 10-14 typ :O HAHA!
Efter det blev det att handla mat på Maxi sen hem till mig, bära upp grejerna & sen styrde vi emot Molkom, jag körde, mohahaha.
Hämtade lillbrorsan :D & åkte hemmåt, jag hoppade av hos Johanssons. Där blev det mat & vingummi & massa tv i den nya soffan :p Mycket snygg. Jag blev hotad ett antal gånger när jag kom in med en chipspåse & en chokladkaka & slog mig ner. Hahaha.

Hej hopp ,
idag har det vart lite fläng, vart uppe sen sju -.- Gasat lally i skogen har jag gjort idag också, kul så inihelvete :D Wihoou. Hmmm, sen ahr jag nog bara ätit kebabtallrik & glott på alla utspridda grejer i min lägenhet! Usch. Men ikväll blir det ändring på det, för då åker den nya byrån upp & alla grejer åker ner i den! Ska även montera lite pappaerslådor & styra upp de nya sakerna jag har köpt :)
Nu blir det jobbet, jag är allvarligt inte säker på om jag börjar nu men vi får hoppas på den!
Sen kommer Näthlie, min montör-coach. Finns risk att ja får utbrott annars.
CIAO

2 kommentarer: