torsdag 8 oktober 2009

Hmm, igår hände mycket mer än idag, mamma & Roggan kom upp till mig runt halv elva, det blev att fixa sig snabbt & iväg till IKEA , mitt nya hem tror jag. Finns inget jag har undgått där nu. Hehehehehe.. Mat blev i alla fall! MUMS, köttbullar & potäter & en chokladmousse på det som vanligt ! Yummy.
Det blev bio & så på kvällen - Flickan som lekte med elden. Mycket bra, störande slut bara, eftersom man måste se trean..

Idag då, jobbade 09.50-14.00 sen blev det mat från wook kitchen , MUMS.
Sen blev det hem & dicka te med Natha, snacka lite skit, sen gick hon :) Då kom Amanda, vi snackade lite mer skit, sen kom Natha tillbaka. Då snackade vi ännu mer skit & det va ju trevligt. Hahaha, sen gick Amanda & då monterade jag & Natha ihop min bokhylla - PUH ! Fyfan, inte är IKEAmöbler lätt inte, nej nej nej.
Men nu står den här, tada!

Bra jobbat. Nu har Natha gått hem & jag är ensam. OGILLA.
CIAO


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar