fredag 23 oktober 2009

Fredag

Då ska vi se, veckan har rullat på rätt snabbt tycker jag, jobb & ledighet.
Igår hade jag uppkörning - Gick fin fint! Helt överlycklig att ha detta avklarat nu! Bara det att nu har ju dessa äckliga två månader man har på sig gått & jag måste göra om Teorin, jag & mamma fir iväg som en blixt bort emot Karlskoga för att där fanns det lediga platser kvar, men ikke, första provet fick ja tre fel från godkänd & andra provet fick jag fyra fel från godkänd. Hur kunde detta gå till, tyckte till och med sista provet var lätt! Men vissa små kluriga som ja tydligen hade fel på...typ en;

- Om du har druckit alkohol & har en promille på 0,6 i blodet.. Hur många gånger större är chansen att du är med om en olycka om du kör gämnfört med om du hade vart nykter?
- 50 gånger
- 100 gånger
- 300 gånger
- 500 gånger
- 700 gånger

???????????????????????????????????????? va fan liksom ? Ofta, jag har inte ens planerat att köra full för det första & för det andra, varför ska ja kunna räkna ut sånt? ONÖDIGT, vägvärket ONÖDIGT. Men det är väl det ni är till för, röva bort alla ungdomars drömmar OCH pengar genom att kugga lite hit & lite dit. Ska spränga stället tror jag. USCH ! Fast först ska ja ha mitt körkort! Det är ju nämligen så att mitt körkortstillstånd har gått ut, så ja måste få ett nytt & det kan ta upp till en MÅNAD.. stackars den som kuggar mig så jag får köra upp igen! DÅ DU.

Jaja, det blev Molkom, kolla runt lite på blocket & fingrarna tog övertaget när det gällde både katter & hundar så nu får vi väl se om jag får någon Ulltuss till sällskap hemma :) Det vore för mycigt alltså. Iiiih <3
Om möblering på Nickos rum, nu är det mysigt som fan :D Haha. Sen kollade vi på... Ja va fan heter det... Nöjespokalen eller något? Asbra ju, man lärde sig en massa nytt ;D HAHA.. Sen somnade jag. Vad är det för fel på mig. Somnat runt elva tre dagar i rad! Vaknade & kollade på klockan 04.30 & då satt Nicko & spela DATASPEL brevid mig -,- orkaaa. Hahaahha så nu sover väl han hela dagen, men IKKE! Klockan två ska vi till stan, shopping shopping shopping :) MUMS.

Så nu har jag lättat lite på hjärtat.
CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar