torsdag 1 oktober 2009

Ja ni.. Torsdag.
Jobbat idag, helt okej, lite ensamt men? Det är ingen hit att jobba där nere hela tiden :p Kom inte iväg förens halv åtta, då cyklade jag hem.

Åt nudlar & knäckebröd, mums.
Tv;n är min enda vän ikväll !

Just nu förstår jag inte riktigt vad det är jag gör fel.. Vad ja än säger, gör, försöker göra, så är det fel! & jag klarar inte av att få en massa skit just nu, jag ligger typ på båtten redan.. Även om ingen märker det utåt så är det bara en glad fasad, helt ärligt. Jag är långt ifrån glad , eller "lycklig" om man nu ska kalla det för det? & det är väl klart som själva fan att jag också göra fel, säger dumma saker & så men.. jag försöker i alla fall, så gott ja kan !
Det är ingen speciell ja inriktar mig ifrån nu, det är verkligen ifrån alla håll.
Känns ju bra.

Sen börjar man fundera på ifall man verkligen kan lita på dom vänner man faktiskt litar på, jag har börjat tveka när det gäller vissa.
& det har dom sett till, helt själva.

Besvikelse är dagens ord.

2 kommentarer:

  1. Då litar jag på att du berättar för mig om jag gör en besvikelse i dina ögon?

    SvaraRadera
  2. Det ska vara "botten" inte "båtten". ordmärkerns pöjk i randiga mjukisar. ;D

    SvaraRadera