måndag 12 oktober 2009

El stockholmo !

Oj oj oj.. En mycket händelserik dag, Jisses.

07.00 gick bussen till Stockholm, vi sov väl från 08.00-10.00 så det va en ganska härlig resa! När vi kom fram kollade vi lite busslinjer, åt mat på Donken! Sen gick vi till Butricks! Älska den butiken, massa kul småplock.
Vi bestämde oss för att ta bussen bort till Nordisk film, det var lättare sagt än gjort kan jag lova. Vi vred o vrängde på kartor, pekade åt olika håll, frågade cykelhandlaren & mimmi. (HAHA så jävla söt hund).

Hmm, efter allt tjaffsande & virrvarr så kom vi fram PJUH ! Trodde jag skulle missa hela skiten. Jag bytte om till och från hela tiden, hade väldig ångest över min outfit, men efter att ha sett att andra också börja klä ut sig åkte min "bikinitunika" på!
Hahaha, vi fyllde i formulär & avtal & allt möjligt, blev fotade i våra snygga outfits,
"kan du ta ner skylten lite, så jag ser brösten" HAHAHAHA, jag bara.. "jasså jaha." kuuuul. Men alltså, efter det freaka det ju ur. Inne i LattjoLajban studion blev vi filmade, fick presentera oss, springa runt o göra "segervrål" & showa inför kamera, på en gruppintervju! HAHAHAHAHA, jag har nog aldrig skämts så mycket i hela mitt liv, men det var kul som fan! Sen va det klart, så nu är det bara att hoppas på det bästa!
I så fall drar jag till Argentina i 9 dagar i Augusti , underbaaaaaaaaaart :D

Hoppas hoppas !

Vi drog emot bussen , stötte på Maud Olofsson & fyllde i lite formulär om en grönare miljö :) Hotade nog den killen lite för mycket kanske.
Allex - Det kostar inget?
Killen - Nej!
Allex - Inget alls? Nångång?
Killen - Nej aldrig.
Allex - Vad heter du?
Killen - Vad jag heter?
Allex - Ja, så jag vet vem jag ska mordhota om jag får en räkning hem?
Killen - Ojdå.. Jag heter Magnus. Men du får inte veta mitt efternamn så slipper jag mordhotningarna då.
Allex - Så det kostar?
Killen - MEN NEJ.

Hahahahahaha, oj då. Maud va liten och söt i alla fall :) & vaktad av hundraelva snutar. När vi kom in på Cityterminalen så stog Tony Irving & dansade på en scen, hahahaha jisses va liten o snärt han va då :D haha! Söt.
Sen blev det bussen hem, det va drygt men förövrigt skoj :D HAHA! Jag skrattade & Emma va puckad. Nicko mest suckade, jisses vilken surmus då. Haha, nejdå.
Nu är jag hemma , ska käka nudlar & mysa ner mig & sova!
Fifan va skönt.
CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar