måndag 19 oktober 2009

Måndag

oj oj, idag har jag hunnit med mycket känns det som.
Sov 11 timmar inatt, mycket skönt, har hängt upp mitt gamla överkast på en gardinstång för sängen så det är mörkt & skönt nu! Underbart, äntligen kan jag få sova. Tål inte ljuset när jag sover, vaknar hela tiden..!
Vid halv ett kom Malin & hämtade upp mig & vi drog till Skattkärr, hon tränade lite dressyr i ridhuset & Nixon bajsade PÅ VÄGGEN, hahahahahahaa.. lyckad hund.
Jag red en lite skvätt & efter den skvätten kom ja fram till att jag kommer ha mycket träningsverk imorn.
Mamma ringde mitt i allt ihop också & berättade goda men nervösframkallande nyheter! Hjäääälp. Men hon är en pärla den där Kim Lundh.

Efter det åkte vi i alla fall till stallet, fixade lite & drog hem till Malin, slängde ut doggsen & drog till Sibylla. & Alexandra pekar åt Malin som haft körkort i tre veckor att DÄR får man parkera ifall man ska handla på Sibylla i stan.. Men ikke.
Då kom vakt Micke & skällde först lite på Malin, sen fick han syn på mig som stog i kön & såg ut som en rädd hundvalp & marscherade dit!
- Alexandra.. Man får inte parkera där.
- Nej jag vet, det va mitt fel, inte hennes.
- Du kör inte?
- Nej men jag sa åt henne att ställa sig där..
- Haha, okej. Det får man inte i alla fall.
- Nej men det ska aldrig hända mer!
- Hoppas jag inte för då tar jag dig.
- Mig?
- Ja. Ha en bra dag!
Så gick han. Va fan skulle han ta mig för? Om hon.. Hmpf! Typiskt mig.

Vi åkte i alla fall i räserfart bort emot Willys, käkade upp våra Chicken Meals & gick in o handla! Fattades endel i mitt hem just nu, som ja lyckats fyllt upp någorlunda. Längtar tills pappa åker till Brasilien för då får jag tömma hans kök har han lovat :) Då kommer det bli fullt o fint här :D hahahahaha..

Så nu sitter jag här i ett mörkt mörker.. Dags att tända ljus! & väntar på Linda Beäff som kommer med bussen strax (:
Det blir bio ikväll, Bröllopsfotografen :D MUMS.
CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar