fredag 9 oktober 2009


Nu nu nu nu har jag något hemskt att berätta !!
Imorse fick jag ett sms där det ungefär står;
"Hej! vi har försökt få tag på dig men har inte lyckats. Vi vill att du ska komma på en intervju om att vara med i Whipeout, så hör av dig så snart som möjligt! MVH Nordisk Film." AAAAAAAAAAAAAAAAH.
Jag trodde det var ett skämt, va fan.. Skickade in en ansökan för svinlänge sen endast på skoj & även AMANDA JÄVEL har skrivit in o anmält mig !! Så nu kom jag i alla fall med. Så på Måndag ska jag på intervju i Stockholm, kul . Jag kommer dö. Jag kommer dö.

Japp , annars har dagen rullat på som vanligt, Beäff va hos mig imorse, sen efter det gick ja ner på stan, till jobbet.. Mötte Natha, var på systemet, blev upphämtad utav Sarah & Linda, åkte till systemet på Bergvik ! Jisses. Nu är jag hemma & ska snart trippa iväg till Natha tror jag ! Så nu blir det lite pyssel.

CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar