tisdag 11 maj 2010

Bounty Hunter

Då var det dags igen, drömma sig bort & skriva ner alla tankar o ord här i bloggen.. Det är säkert skitjobbigt att läsa skiten, men då skiter ni ju såklart i det :) Tror väl inte jag har ett sånt himla överflöd på läsare.. Jag ska börja med en sån där GOSSIP blogg - VIKA UT ALLA! Då får jag nog läsare. Fast nu har jag ju försakt mig redan.. Så det enda jag kommer få är väl stryk (Y)

Jag har några dilemman att tänka på. Jag fyller år om två veckor. Hur ska jag fira mig själv. Stockholm, var det ju tänkt - hoppas jag får pengar tills dess. Annars? Hummmm. Jag vill till Stockholm! I helgen, är det Marken & Baren.... Eller Party i stan?
Jag har, what so ever, inte pratat ed någon ännu & alla verkar ju ha planer. Hmpf.

Yeah yeah.. Idag;
Upp & hoppa halv tio, dags att mata lillebrorsan med nappflaska. Va barnvakt på honom & sällskap åt Ludde.. Vi kollade på Vinterviken, en film som jag aldrig lyckas se hela på.. Ser snuttar varje gång! Så irriterande. Men Nu såg jag hela, ända tills slutet.. Det missade jag ju såklart. När mamma kom hem drog vi till Sjukhuset - blodprov på Liam :) Han rörde inte en min, grät inte ens! & jag va tvungen att gå ut för att inte svimma. Jag bärde på honom hela tiden, folk kollade som att han va min! hahahaha.. Dags för unge Allex? Naaae. Sen blev det IKEA - maaaaaaaaaat. Älska. Mamma skulle mata Liam efter att vi hade ätit så vi gick in i något ungdomsrum dom har i Restaurangen, där hade dom ett roligt spel.. Jag va med i bild, filmad, skulle göra massa olika sporter, mamma & Ludde skrattade så dom kikna. Måste sett rätt snyggt ut, Allex slänger sig efter fotbollar o åker slalom o spelar squash, allt!
Efter att vi shoppat klart på IKEA blev det hemfärd, jag körde hela dagen, älska Roggans Saab! Så skön att köra :) Ge mig.
Har även inkasserat två nya påslakan, yummy. Fina är dom. Så jävla intressant!

Hemma blev det Alfapet nördande & musik, sen blev ja hämtad av Christer, åkte via Pizzerian till Lampi & där styrde vi film - Bounty Hunter! Haha, den va bra (Y)
Efter det blev det cruising & ett jävla fläng. Christers lilla rymdfärja går fort.

Nu sitter jag & Christer & diskuterar mat, ovanligt för oss? HAHA not.
Jag är svinhugrig så det gör ju inte saken bättre.

Det va väl allt ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar